Free shipping in Germany on orders over €100

WORLDWIDE SHIPPING

Baba határok nélkül – az új utazási sorozatunk

Ez a történet egy végtelen utazásról szól, hajóstoppolásról a világ végére, sárkánnyal táncolásról és arról, hogy az álmok valóra válhatnak. És képzeljétek, egy kisfiúról is szól. Hugónak hívják.

Ez a történet néhány hete egy napos kedd délután kezdődött, amikor Tekla, a Liliputi kreatív és szociális média marketing felelőse kihúzta Zoét a csávából egy váratlan üzenettel. Sűrű időszak volt. A Kanári-szigeteki utunkra készültünk, Joshua a LoveRevolution című új albumához írta a szólógitárt és egy matricán dolgozott a blog regényéhez, “Carlos Springfield – Life is nothing”-hez. Zoé a gyerekkönyvünk, Lola és a Fagyi Összeesküvés illusztrációit festette, amikor elkezdődött a balhé. A kutyáink ugattak, Zoé hátrafordult és felrúgott egy bögre borsmenta teát, ami a matricára ömlött. Joshua nagyon mérges volt, amikor a telefon felvillant.

Tekla írt nekünk: “A Liliputinál dolgozom, de meg kell mondanom őszintén, nem onnan van az ismerettség. Évekkel ezelőtt egy magyar női magazinban megjelent rólatok egy cikk, amit én elolvastam és teljesen magával ragadott a történetetek. Követtem a blogotokat is, mindent elolvastam, imádtam. Aztán valahogy elfelejtődött az egész. Amikor megkaptam az e-mailt a Liliputinál, amiben elküldted az írást és a képeket, majdnem elájultam, nem hittem el, hogy van ilyen véletlen.”

Tekla jól emlékezett. Négy évvel ezelőtt írtunk egy cikket a Marie Claire-ben az életünkről, utazásainkról és a művészetünkről Tengerpart négy keréken címmel.

Ezután a cikk után rengeteg minden történt. Felépítettük az otthonunkat Észak-Portugália gyönyörű természetvédelmi övezetében, rájöttünk, hogy kinőttük ezt az álmot, egész Európát beutaztuk, majd egy másik lélek csatlakozott hozzánk. Zoé várandós lett, az első fiunk, Hugó úton volt.

Magyarországra költöztünk, ahol Hugó egy születésotthonban jött világra. Egy csodálatos és nagyon különleges nap volt, amit soha nem fogunk elfelejteni és ami nagyon boldoggá tett minket.

Már régóta eldöntöttük, hogy az utazásunk soha nem fog véget érni. Sokszor hallottuk, hogy lehetetlen egy babával utazni. Nos, a négy együtt töltött hónap alatt négy országot látogattunk meg, utaztunk kocsival, repülővel és vonattal. Fantasztikus élmény volt, Hugó és mi is imádtuk.

A kéthetes németországi utunkról májusban elküldtünk egy rövid cikket a Liliputinak. Ez volt, amikor Tekla ismét hallott rólunk. Ha szeretnétek többet olvasni erről, itt a link: Coming home.

Már ezelőtt is lelkes használói voltunk a Liliputi termékeinek. Ezért eldöntöttük, hogy együttműködünk a Liliputival és ezen a blogon is írunk az utazásunkról a Kanári-szigetekre, képekkel az Északi-tenger partján, a holland tulipánmezőkön, a francia primavérán, Portugália hegyeiben, Dél-Spanyolországban … és ott, ahova a szél fúj minket.

Az utazás első lépése az volt, hogy aláírjuk az egyik portugál telkünk adásvételi szerződését. Így vonattal Budapestre utaztunk…

… és Portugáliába repültünk.

Az egyik legfontosabb dolog az utazásaink alatt, hogy Hugó jól érezze magát. Ebben a legtöbbet a Liliputi csatos hordozó segít nekünk.

Amikor Németországba mentünk vonattal, a babakocsit is magunkkal vittük, ami végül soha nem használtunk és csak felesleges teher volt.

Ez alkalommal, amikor Portugáliába repültünk, csak a csatos hordozó volt nálunk és egy pillanatra sem bántuk meg ezt a döntést.

Így megcsodálhattuk Budapestet…

…Portó legnagyobb fesztiválján, a Sao Joao-n ünnepelhettünk…

felfedezhettük a varázslatos völgyünket…

és még a felszállás a repülőre sem jelentett gondot.

Egy másik helyzet az utazás alatt a pelenkacsere. De a Liliputinak itt is van egy nagyszerű ötlete: a Liliputi pelenkázó alátét. Így a hasznos dolgokat összeköthetjük a kellemesekkel.

Mi az utazás alatt is védjük a környezetet. Csak mosható pelenkát használunk és imádjuk.

Nagyon fontos az is, hogy ne legyünk szégyenlősek. Egy gyermekét tápláló anyánál nincsen természetesebb és szebb dolog a világon.

Ha a kalandunk következő részéről szeretnél olvasni, kattints ide.

Facebook-on és Instagram-on is követhetsz minket!
Ez a cikk a Liliputi blogján is megjelent.